• NL
  • Taal: Nederlands (NL) Engels (EN)

    NowGo lanceert smartphone-, tablet- en laptopverzekering

    11 januari 2018

    nowgo

    NowGo lanceert vandaag de Deviceverzekering voor smartphone, tablet en laptop. De Deviceverzekering biedt dekking voor diefstal en beschadiging van een mobiel apparaat. Bijvoorbeeld het barsten van het scherm door vallen of stoten, of waterschade. Uniek is het snelle schadehersteltraject: meldt de klant de schade vóór 16:00 uur, dan wordt het apparaat dezelfde werkdag opgehaald en de volgende werkdag gerepareerd teruggebracht.

    “Steeds minder inboedelverzekeraars bieden dekking voor smartphones of tablets,” zegt Alexander van Dijk, Head of Digital Commerce. “Of ze hebben bijzondere voorwaarden opgenomen zoals een maximumvergoeding of een afnemende dagwaarde bij het ouder worden van de apparaten. Van een goed georganiseerd claim- en reparatietraject is vaak geen sprake. Tegelijkertijd worden mobiele devices steeds geavanceerder en zijn deze onmisbaar geworden. Daarom willen we met de Deviceverzekering van nowGo het echte probleem van onze klanten, namelijk het niet meer kunnen bellen, appen en internetten, zo snel mogelijk en goed oplossen.”

    Apparaat dezelfde dag opgehaald

    Bij de nieuwe nowGo Deviceverzekering wordt een natura-dekking geboden. In samenwerking met Dynasure, onderdeel van Dynagroup, wordt een schadehersteltraject aangeboden waarbij de verzekerde zijn apparaat snel weer terug krijgt. Als de klant de schade vóór 16:00 uur meldt, wordt het apparaat dezelfde werkdag opgehaald en de volgende werkdag gerepareerd teruggebracht. Daarnaast wordt het device uitsluitend gerepareerd met originele merkonderdelen. Duurt de reparatie langer dan één werkdag na ontvangst door de reparateur? Dan biedt deze kosteloos een leentoestel aan. Kiest de klant voor de aanvullende diefstaldekking, dan is het apparaat ook verzekerd bij schade door diefstal, zakkenrollen, beroving en afpersing. Vervangende apparaten of onderdelen kunnen nieuw of gereviseerd zijn.

    Van Dijk: “Onderzoek onder onze klanten wijst uit dat zij teleurstellende ervaringen hebben met lokale reparatie-adressen. Denk aan onhandige openingstijden, langdurige en te dure reparaties of inferieur vervangingsmateriaal. Dat gaan wij nu veranderen. Wij kunnen met alleen een vast eigen risico dekking bieden gedurende de looptijd van de polis, waarbij er niets op kwaliteit hoeft te worden ingeleverd.”

    Christoph Roubben, General Manager van Dynasure is verheugd met de samenwerking. “Met Dynasure verleggen we de grenzen van dienstverlening en zijn we steeds op zoek naar innovatieve én betrouwbare totaaloplossingen voor onze klanten. We zijn daarom bijzonder blij dat nowGo als digitale koploper het voortouw heeft genomen met deze klantgerichte dienstverlening en we kijken uit naar een zeer succesvolle samenwerking.”

    Benieuwd naar deze nieuwe producten? Bekijk ze op www.nowgo.com